FAQ
Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli na twoje pytanie nie ma odpowiedzi, skontaktuj się z naszą przyjazną obsługą klienta.
ZASADY WYSYŁKI
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka jest zawsze bezpłatna w Dodax.
Ile czasu zajmie dostarczenie zamówienia?
Na stronie produktu pod ceną znajduje się oczekiwana data dostawy danego produktu. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki e-mailem, gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane.
Czy mogę dostać moje zamówienie w jednej dostawie - zamiast w kilku pojedynczych paczkach?
To zależy od twojego zamówienia. Jeśli istnieje możliwość zapakowania wszystkiego razem, oczywiście to zrobimy. Jednak jedna rzecz jest zawsze pewna: bez względu na to, czy jest to dostawa pojedyncza, czy wielokrotna, wysyłka jest bezpłatna.
ZWROT
Ile mam czasu na zwrot towaru?
(1) Zamówienia złożone w Dodax są ogólnie wiążące i klient jest zobowiązany do zaakceptowania usługi.
(2) Niezależnie od praw, klient może zwrócić produkty bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich otrzymania, pod
warunkiem, że są one w idealnym stanie i nadają się do sprzedaży.
Zwrot jest wykluczony w przypadku produktów nietrwałych;
nośników dźwięku, obrazu i danych (płyty CD, DVD, itp.), z wyjątkiem sytuacji, gdy są one nieużywane, w nienaruszonym
oryginalnie zaplombowanym opakowaniu;
w przypadku produktów, które ze względu na swój charakter nie nadają się do zwrotu (na przykład, gdy są dostarczane w
postaci plików do pobrania, e-książek itp.);
produktów wykonanych na zamówienie klienta.
(3) Wadliwe lub nieprawidłowo dostarczone produkty zostaną wymienione przez Dodax, jeśli to możliwe. Jeśli dostawa zastępcza nie jest możliwa, obie strony mogą zażądać zwrotu zakupu.
(4) Koszt i ryzyko zwrotu produktów ponosi klient, chyba że dostarczone produkty nie odpowiadają zamówionym produktom.
Gdzie muszę wysłać mój zwrot?
Nasz adres zwrotny to:
DODAX AGPostfach 2505
36243 Niederaula
Niemcy
PŁATNOŚCI
Jakie metody płatności oferujecie?
Możesz u nas płacić na następujące sposoby:
Karty kredytowe:







Inne metody płatności:


POTRZEBUJESZ DODATKOWEJ POMOCY?
Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji: skontaktuj się z obsługą klienta