Study of Audio Branding strategies as a communicative value
od Jaramillo Barahona, Luis Javier
Stan: Nowy
286,99 zł
Zawiera podatek VAT, darmowa dostawa
Podoba Ci się ten produkt? Przekaż dalej!
286,99 zł zawiera VAT
Dostępnych sztuk: 1 Dostępnych tylko 1 sztuk
Dostawa: między wtorek, 31 maja 2022 a czwartek, 2 czerwca 2022
Sprzedaż i wysyłka: Dodax
Sprawdź inne opcje zakupu
1 oferta za 286,99 zł
Sprzedaje Dodax
286,99 zł zawiera VAT
Stan: Nowy
Darmowa dostawa
Dostawa: między wtorek, 31 maja 2022 a czwartek, 2 czerwca 2022
Opis
The sound identity of a brand is reflected from the proper use of sound. Audio Branding refers to the technique that transmits sounds for commercial or communicational purposes. Companies known worldwide have used this marketing strategy to make their products recognizable, but in Ecuador the techniques of sound are not used to recognize your product. The sound is an important piece for the human being, even more evident since everything is heading to the digital era. By making use of music, you can get a better reminder of what you hear and see around you. Including the right music or sound design to a brand can create a sense of familiarity, comfort and concrete recall.
Współtwórcy
Autor:
Jaramillo Barahona, Luis Javier
Dalsza informacja
Biografie:
Questo libro mi ha portato a crescere come professionista nel mondo del marketing e della pubblicità. Spero che sia di grande aiuto a tutte quelle persone che stanno cercando informazioni rilevanti o un argomento interessante. Ricordate che non è lo stesso se fate un marchio eccellente se non ha un suono che lo accompagna.
Język:
Angielski
Liczba stron:
100
Nośnik:
Miękka oprawa
Publisher:
Our Knowledge Publishing
Dane podstawowe
Rodzaj produktu:
Książka z miękką oprawą
Wymiary opakowania:
0.22 x 0.15 x 0.006 m; 0.195 kg
GTIN:
09786203998559
DUIN:
J1ALR2J9HSO
286,99 zł