DARMOWA WYSYŁKA- BEZPIECZNA PŁATNOŚĆ - GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY Potrzebujesz pomocy?

Long-Term Impact of Marketing

od Hanssens, Dominique M
Stan: Nowy
1 146,07 zł
Zawiera podatek VAT, darmowa dostawa
Hanssens, Dominique M Long-Term Impact of Marketing
Hanssens, Dominique M - Long-Term Impact of Marketing

Podoba Ci się ten produkt? Przekaż dalej!

1 146,07 zł zawiera VAT
Dostępnych sztuk: 1 Dostępnych tylko 2 sztuk
Dostawa: między 2021-05-18 a 2021-05-20
Sprzedaż i wysyłka: Dodax EU

Opis


Long-Term Impact of Marketing: A Compendium summarizes four decades of marketing science research by Professor Hanssens and coauthors. The book focuses on the topic of inferring long-term marketing impact on business performance from real-world data. It presents time-series analytic methods to measure the short- and long-term effects of marketing on business performance. As marketing data increase in quantity and quality, the application of the principles in the book are becoming more relevant and important.

Współtwórcy

Autor:
Hanssens, Dominique M

Dalsza informacja

Język:
Englisch
Liczba stron:
656
Nośnik:
Buch gebunden

Dane podstawowe

Rodzaj produktu:
Hardback book
Wymiary opakowania:
0.235 x 0.16 x 0.039 m; 1.054 kg
GTIN:
09789813229792
DUIN:
DIN3D643BRN
1 146,07 zł
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies, aby strona była jeszcze bardziej funkcjonalna i przyjazna użytkownikowi. Prosimy kliknąć „Akceptuj cookies”! Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.