Utilizing Science Projects that are Problem Based - Problem Based Learning

od Delawsky, Shannon
Stan: Nowy
178,29 zł
Zawiera podatek VAT, darmowa dostawa
Delawsky, Shannon Utilizing Science Projects that are Problem Based - Problem Based Learning
Delawsky, Shannon - Utilizing Science Projects that are Problem Based - Problem Based Learning

Podoba Ci się ten produkt? Przekaż dalej!

178,29 zł zawiera VAT
Dostępnych sztuk: 1 Dostępnych tylko 1 sztuk
Dostawa: między wtorek, 7 czerwca 2022 a czwartek, 9 czerwca 2022
Sprzedaż i wysyłka: Dodax

Sprawdź inne opcje zakupu

1 oferta za 182,96 zł

Sprzedaje Dodax

182,96 zł zawiera VAT
Stan: Nowy
Darmowa dostawa
Dostawa: między wtorek, 7 czerwca 2022 a czwartek, 9 czerwca 2022
Pokaż inne opcje zakupu

Opis

The purpose of this research was to determine how Project-based Learning (PBL) influenced students behavioural, cognitive, and emotional engagement in a secondary Chemistry class. Most previous research studies refer to behavioural engagement when speaking of student engagement. This research was an attempt to distinguish between the various types of engagement and the use of different teaching pedagogies. The research compared twenty-five students behavioural, cognitive, and emotional engagement during two different chemistry units: one using PBL and the other without PBL. Levels of engagement were determined using checklists, surveys, attendance records, and test results from both units. Two of three instruments indicated a slight decrease in behavioural engagement during the PBL unit as compared with the non-PBL unit. Results were inconclusive in displaying an effect of PBL on cognitive engagement. Three instruments all showed different cognitive effects produced by using PBL. Emotional engagement remained high during both units. There was no indication that the use of PBL affected students emotional engagement.

Współtwórcy

Autor:
Delawsky, Shannon
Johnson, Cynthia

Dalsza informacja

Biografie:
Shannon Delawsky, a 2013 graduate from Gonzaga University s Master of Arts in Leadership and Administration Program, is a high school science teacher in Dawson Creek, British Columbia. She is passionate about improving students engagement in their learning, not only behaviorally, but also cognitively, and emotionally.
Język:
Angielski
Liczba stron:
100
Nośnik:
Miękka oprawa
Publisher:
LAP Lambert Academic Publishing

Dane podstawowe

Rodzaj produktu:
Książka z miękką oprawą
Wymiary opakowania:
0.22 x 0.15 x 0.006 m; 0.195 kg
GTIN:
09783659480607
DUIN:
CH2CLGVQ1ND
178,29 zł
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies, aby strona była jeszcze bardziej funkcjonalna i przyjazna użytkownikowi. Prosimy kliknąć „Akceptuj cookies”! Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.