Dodax

Wyszukaj sposród 1304649 produktów

FAQ

Na kolejnych stronach znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie uda Ci się znaleźć tam szukanych informacji, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie odpowie na Twoje pytania.

Prosimy o wybór pytania z interesującej Cię dziedziny:

(1) Zamówienia składane na platformie Dodax są zasadniczo wiążące, a Klient jest zobowiązany do przyjęcia towaru.

(2) Niezależnie od powyższych przepisów, Klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania dostawy, a poniesione koszty zakupu zostaną mu zwrócone, pod warunkiem, że towar znajduje się w nienaruszonym stanie i nadaje się do sprzedaży. Zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku:
  • produktów łatwo ulegających zepsuciu;
  • nośników multimedialnych (płyt CD, DVD, płyt gramofonowych etc.), chyba że nigdy nie były używane i zostaną zwrócone w nienaruszonym, zafoliowanym bądź zaplombowanym oryginalnym opakowaniu;
  • produktów, które ze wzgledu na swoje właściwości nie mogą zostać zwrócone (gdy dostawa odbywa się poprzez pobranie produktu ze strony www lub w przypadku e-booków);
  • produktów wykonanych spacjalnie na zamówienie Klienta według podanej przez niego specyfikacji.

    (3) W przypadku, gdy towar jest wadliwy lub gdy dostarczony został niewłaściwy produkt, Dodax dokona jego wymiany na towar wolny od wad wzgl. odpowiadający zamówieniu, o ile to tylko możliwe.

    (4) Koszty i ryzyko związane ze zwrotem towaru ponosi Klient, chyba że dostarczony został niewłasciwy produkt.
Nasz powrotny adres jest:

DODAX AG
Postfach 2505
36243 Niederaula
Niemcy

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w zakładce FAQ, napisz do nas wiadomość
poprzez formularz kontaktowy  lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 22 307 11 89.
Nasze biuro obsługi klienta jest czynne od poniedziałku do piątku między 8 a 16.